Студенти-музеєзнавці взяли участь у 19-му Українському студентському фестивалі реклами
Іноді реклама – це не лише нав'язливі ролики, як нам здається, а справжнє мистецтво, здатне змінювати світ. Саме на 19-му УСФР можна побачити найсміливіші ідеї, почути думки провідних експертів та відчути, як креатив рухає сучасність.
28 березня 2025 року студенти 3 курсу історичного факультету КНУ імені Тараса Шевченка спеціальності "Музеєзнавство, пам’яткознавство" в межах дисципліни «Сучасні музейні комунікації та популяризація культурної спадщини» (викладач Алла Башук) відвідали цей масштабний захід, який об’єднав молодь, професіоналів реклами, маркетингу, креативних індустрій у стінах Навчально-наукового інституту журналістики.
З вітальним словом виступили:
- Володимир Бугров – ректор КНУ імені Тараса Шевченка, який наголосив на важливості креативних ініціатив для розвитку сучасної освіти та рекламної індустрії
- Світлана Степаненко – Голова Журі 19-го УСФР, керівна партнерка комунікаційного холдингу BetterSvit, яка поділилася своїм баченням майбутнього української реклами
- Яна Лут – Brand Manager KFC Ukraine, офіційного партнера фестивалю, яка розповіла про роль молодих спеціалістів у розвитку брендів
- Антон Скуратов – співзасновник Hooligan Agency, який закликав студентів не боятися експериментувати та виходити за рамки стандартних рішень
- Євгеній Ромат – координатор УСФР, голова Спілки рекламістів України, який підкреслив роль фестивалю як майданчика для народження нових талантів.
Протягом дня під час майстер-класів учасники занурювалися в динамічний світ реклами та PR, знайомилися з досвідом провідних експертів, які поділилися своїм баченням розвитку галузі та новими трендами.
Родзинкою фестивалю став конкурс творчих робіт, де студенти презентували свої найсміливіші ідеї – від соціальної реклами до маркетингових кампаній для відомих брендів. Особливий інтерес викликала тематична номінація від партнера фестивалю KFC Ukraine, присвячена залученню покоління зумерів.
Загалом фестиваль об‘єднав 377 студентів із 43 вищих навчальних закладів України, які представили понад 400 конкурсних робіт.
З найкращими рекламними проєктами можна було ознайомитися на виставці в фоє інституту. Наші студенти представили соціальну рекламу «Архаїка» («Ми оцифровуємо історію»), «Хлібна лавка» (збереження архітектурної спадщини м. Києва), «Середньовіччя ближче, ніж здається — приходь і відчуй!» (реклама фестивалю історичного факультету «Середньовічне місто»).
Нагородження переможців стало кульмінацією фестивалю, адже студентські креативні концепції вразили журі, а самі учасники отримали не лише визнання, а й перспективи для професійного розвитку.
Фестиваль вкотре підтвердив свою місію – сприяти самореалізації молоді, формувати професійне середовище та розвивати громадянську свідомість студентів.
В умовах сьогодення такі ініціативи набувають ще більшої цінності. Дякуємо організаторам за змістовну програму та незабутні враження!
Текст: Вікторія Семирозум, Микола Прокопенко, Алла Башук
Фото: Марина Данілова, Алла Башук